måndag 11 oktober 2010

Höststorm.

Ångande arg I gårkväll fick vi uppleva höstens första riktiga storm. Inte tror jag att den orsakade några större skador, men den tog ändå mitt “fatimansgarage” med dunder och brak. Det blev att plocka isär det sent i gårkväll, i mörker och storm. Tur att man var så klok att man körde ut bilen tidigare på kvällen, för jag hade mina aningar om att det kunde ske, när stormbyarna blev bara kraftigare senare mot kvällen. Nåja… inga större skador uppstod.

Jag var idag på morgonen på fysikaliska behandlingar, så de närmaste dagarna kan bli plågsamma igen, men man börjar ju bli van med eländet. Sjuk

Idag fick jag också några rätt så hyfsade bilder på min favorit rödhaken. Förövrigt ganska blåsigt idag också och kyligt som tusan.

PA101832c

PA101832e

Inga kommentarer: