onsdag 25 juli 2012

Ungtjur.

P7250065

Här går man och tycker att naturen inte bjuder på annat än myggor nu för tillfället och mitt i allt så står den bara där och glor på mig, mitt framför näsan på mig.

Jag återvänder från en liten mettur, med kanoten och skall strax landstiga vid Kvärnlindo och husvagnen. Så står den bara där på stranden och glor på mig med stora ögon och kanske funderar…. skall jag stanna eller försvinna. Och naturligtvis så valde den att försvinna, för nog verkade det kanske lite skrämmande, när jag kommer ljudlöst glidande på vattnet, rakt emot…. Tyvärr så hade jag endast lilla kameran med också denna gång.

En trevlig upplevelse nu när alla fåglar och djur verkar gömma sig i snår och buskar och i trädens täta lövverk.


Vädret idag: Växlande molnighet med regnskurar, måttlig vind, ca.20 grader.

2 kommentarer:

Lindsjö taxar sa...

Fin bild på tjuren även att lillkameran var med..

Tore Fagernäs sa...

Perfekt inramning, oberoende av kamera.